Fyller på lite allt eftersom jag hittar något idag:
Ogiltigt spel-ID: 958613
Sundström är i en minisvacka och verkar ha svårt att hitta farten just nu både i England och nere i Polen. Davidsson gjorde en fin debut för Dackarna i en träningsmatch förra veckan och nu är han tillbaka i bortadressen på gamla hemmaovalen i Motala. Han lär säkerligen vilja visa upp sig från sin bästa sida och Biltema Arena är en oval han kan utan och innan. Av de jag hittat så här långt så är detta det absolut bästa spelet idag IMO. Dessutom kan det bli tal om toppning vid eventuellt underläge för Dackarna, så således kan det bli fler heat för hemmasonen än för Sundström.
Ogiltigt spel-ID: 958624
Förra årets grundseriedominanter går in som storfavoriter i hemmapremiären mot Vargarna. Det är väldigt stor skillnad på dessa lag sett till kapacitet, bara att kunna använda Hans Andersen på reserven säger ju en hel del och där kan Indianerna ha ett litet avgörande läge denna kväll om han kör som han kan. För övrigt ser laget väldigt stabilt ut och bra byggt, ser i princip 80% av förarna i laget som potentiella GP-förare sett till potential.
Vargarna kan gå en jobbig säsong till mötes och de är bottentippade, utan att överdriva så är speglar det sanningen rätt bra i vad jag tror de kommer prestera i år. Det är nog framförallt matcherna hemma på svårkörda Kråkvilan i Norrköping Vargarna får sikta på att ta sina poäng för på bortaovalerna i landet kan det bli knepigt.
Kommer Indianerna upp i den standard som förra säsongen så kommer detta bli en walk in the park, lita på det.