Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-04, 17:22   #28
Alanya

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12253
Standard

Ser faktiskt ganska intressant ut imorgon!

Blue Rock tung favorit i första, men tycker det kan vara läge att kanske rentav gå rakt ut på Kaffir Face! Dels är han inte lika osäker med spår längre ut bakom vingen och jag tror att Ludde tar sig förbi Blue Rock per omgående! Ingen av de övriga invändiga lär vilja bråka och från spets lägger knappast Kaffir Face!! Vid gardering är väl 10 Carlos Lightning given! Det lär bli bra tempo och bättre distans nu än senast, plus framåt med det loppet i kroppen...

Ingen feeling för finnen i andra faktiskt! Har stannat i ledningen tildigare för just B.G och ingen V75-Vinnare för mig...

Efter strykningen av G.H Nemo har jag faktiskt svårt att se Alvena Pelé lägga detta! Spets, Örebros korta upplopp = TOPPCHANS och spelvärd spik till aktuell streckprocent!

K.L.M Prelong dunderfavve och inga fel i det egentligen, bra chans men jag gillar flera av motståndarna och främst Olivia Lavec tycker jag är HELT FELSTRECKAD!

Sedan i femte närmast helt olösligt! Överväger ALLA!!!

Sjätte och dagens största favorit i Mr Picolit. Har som de flesta andra svårt att se honom lägga det här, och trots det stora favoritskapet är han väl bästa spiken i omgången!?

Sista och precis som många andra i tråden var jag inne på Ghetto Blaster tidigt! DOCK!! Inte ensam om det för vad händer egentligen!? Har på bara några timmar gått från 18-30% på strecklistan och det skulle inte förvåna om han är både streck och spelfavorit imorgon! Med Pasi Aiko i jollen och som vad det ser ut som "HELA SVERIGES DRAG" vill jag hellre gå emot! Kommer gardera friskt i sista o varnar för 8 Peak som bara är 10-handare nu! Såg smällfin ut senast och en tänkbar storskräll om det löser sig
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat