Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-04, 17:53   #161
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kan säkert komma bättre spel senare under kvällen, men jag rättar mig efter utbudet som finns tillgängligt redan nu eftersom jag har annat för mig ikväll, ska iväg och kolla på Gullringens GoIF - Kenty i Div. III. Håll till godo med följande fyra:

Ogiltigt spel-ID: 963600

Dags för Nilsson att kliva upp till ordinarie efter att ha kört som reserv inledningsvis med gott resultat. Hävdar som vanligt att det är väldigt svårt för de unga att ta detta klivet och ikväll är inget undantag heller. Miedzinski har gjort solida insatser för Poole så här långt under sitt korttidslån som sträcker sig maj ut, räknar med något liknande ikväll och det ska räcka långt mot Nilsson.

Ogiltigt spel-ID: 963607

De två förarna i Lakeside som presterar allra mest poäng så här långt, inte lustigt heller då båda har massvis av rutin. Känner dock lite mer för PK och att han är den något vassare och smartare föraren dessa två emellan.

Ogiltigt spel-ID: 963617

Tveksam form på aussien IMO och trots att hans Coventry ställs mot ligans i särklass sämsta lag på hemmaoval ikväll så väljer jag att gå emot honom. Det finns faktiskt en del ljusglimtar i gästande Belle Vue i form av framförallt Gjedde och Schlein. Har kört fem heat tidigare under säsongen i Elite League och inte klivit över denna total, runt 9-10 poäng för Scott ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 963621

Detta är jämnare än oddsen säger i min värld. Båda har rätt likvärdig form och detta känns närmare en coinflip än att Gjedde ska betala 2.30 på att t o m ha råd att torska med en poäng mot aussien.

Livescore från 21:00

Coventry v Belle Vue - http://speedwayupdates.proboards.com...y&thread=10044
Lakeside v Poole - http://speedwayupdates.proboards.com...y&thread=10046
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+2), eddieh (+5)

Senast redigerad av Overkill den 2012-05-04 klockan 23:14.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat