Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Sitter och funderar på vilken jag ska plocka bort i sista, sitter i nuläget med 1,2,6,8,10,11,12,14,15. Blir nog bort med Spring Erom som jag gillar väldigt mycket men hårt streckad och har nog inte mer än högt räknat 20% vinstchans här.
Elliot Hall streckad på 13%, hur fan tänker folk då!? Har nästan vunnit alla sina stayer-lopp i Sverige. Målfototorsk mot Yellow Eden i Harper Hanovers ifjol.
|
Ja och dessutom gått jäkligt bra mot riktigt bra motstånd det senaste. Är inne på att låsa detta lopp på ghetto blaster och Elliot.
Börjar man väl plocka på hästar går det inte sluta hehe.
Lopp 2 och 5 blir det att strecka på duktigt i. Gulddivisionen blev plötsligt mycket tråkigare utan G.H Nemo, chansen för körning i början sjönk. Vilket säkert öppnar för Alvena Pele. Tycker inget av de "stora namnen" har någon vidare form. Det har däremot I Saw You.
Stoeliten står som jag ser det mellan 4 hästar. 3,4,7,8. Jag tar förmodligen alla 4 och hoppas på hårt tempo. Då klipper Olivia dem på upploppet vilket skulle smaka mumma till nuvarande 4%. Risken är väl stor att Åke blir släppt och leder runt om.
Kör på samma spik som resten av Sverige i Mr Picolit. Värsta motbudet har det ökande innerspåret på Örebro och Mr Picolit bör komma till spets här.
Svårt med en andra spik. Bestämmer aldrig något innan värmningarna men Blue rock såg riktigt vass ut senast.
Jag var inne på att spika Ghetto Blaster men till 14% går det inte att ta bort Elliot