Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-04, 20:42   #39
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Ser inte dumt ut Stekel, vad landar du på i rad antal? Det tråkiga är att det är stora favoriter som måste vinna.
Jag helmålar definitivt andra och femte. Lägsta klasserna, volt start, favoriter på taskiga spår (inner eller bakspår). Luktar skrällar lååååång väg här!
5760 rader.

Precis som jag tänkte. Valiant Will är inte helt oäven och för en gångs skull kuskförstärkt. Ett skitläge, men 3-4 galopper in i första sväng så kan han tidigt sitta fint i 2-3 ytter.

Undrar om inte Firestorm Viking pissvinner klass 2 ändå. Inte förlorat felfri och jag vill minnas att Jorma var mer än lovligt optimistiskt när den skulle starta senast. Roffes steroidhästar går fortsatt som tåget. Mycket vardagstrav är de ute i men 14 segrar på 32 starter sedan rörelsen drog igång är löjligt bra i alla lägen!

Jormas kommentar inför starten imorrn på hemsidan. Vem som skriver vettefan, inte är det Jorma iallafall:

"Firestorm Viking är en fin travare under utveckling. Senast fick han galopperande konkurrenter framför sig och det blev galopp även för hans del. Han kändes annars fin och det är ingen fara med formen. Nu möter vi tuffare motstånd än tidigare men jag tror inte att han gör bort sig. Tar man med tre, fyra hästar på V75-kupongen kan även han vara värd ne markering."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat