Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-05, 21:12   #110
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket jojo, det har gatt upp och ned. Dagens tidiga MLB-spel gick bada in med mycket marginal (8-0, 5-0) och har tva kvar infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 965872

Ogiltigt spel-ID: 966231

Leake har inte alls sett kul ut och jag tror att McDonald kan ge sina lagkamrater en hyffsad chans att ha ledningen efter 5. Gillar Pirates chanser har. Norris ger jag inte mycket for, hans ERA ar hogt men borde vara annu hogre.

Det blev aven ett (kanske kommer ytterligare nagot) NPB-spel som jag tycker kanns riktigt bra pa forhand. Har spelat nagra kronor extra pa det privat:

Ogiltigt spel-ID: 966245

Fujioka starta for Marines och har varit bra i ar. Dock ar hans ERA precis under 3 och han slappte 3 ER i sin forra start och kontrollen verkade vara franvarande. Nishiguchi ar en av Lions samre pitchers. Marines leder PL och slar betydligt battre an medlet, Lions har efter en sub-200 borjan av sasongen vaknat till liv offensivt. Bada lagens tre senaste matcher har gatt over denna, inklusive dagens match. Tror och hoppas denna sitter med marginal.

Ohotad vinst i dagens IPL-match ocksa, ett Royals som underdog knockade Punjab. Tror pa liknande resultat imorgon, ungefar av samma skal. Chennai hor inte hemma i mitten av tabellen och Mumbai har verkligen haft tur mot slutet. Forutom Malinga har man inte mycket som talar for sig och trots bortaplan tror jag att de regerande mastarna tar det har:

Ogiltigt spel-ID: 965922

maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat