Citat:
Ursprungligen postat av eventours
Klart jag inte hade hört hennes låt innan jag satsade. Det ser du på starten av tråden.
Hur som helst nu har jag hört den och kan inte förklara dess storhet. Dock så släppte dom ju låtarna tidigare denna veckan av någon anledning (deras egna fel säger svt)
Jag tror inte på henne längre, min analys gjorde jag innan någon av delfinalerna hade börjat då får man högre odds helt enkelt.
Denna delfinal tycker jag är svårtippad. Någon som har några förslag?
|
Ser att det kan ha tolkats som kritik vilket alls inte var meningen. JAg såg bara att oddsen på Py va superhöga nu. Lyssnade på låten å tyckte den va katastrof, men å andra sidan får man bara höra 1 min å ja kunde ha missat något.
Slarvigt läst av mig också att inte ha koll på att du inte hört låten. Menar du att du de tidiager åren prickat 2:an utan att ha hört någon av de 32 låtarna?
Sen finns det ju säkert dem som spelat innan tävlingen å faktiskt hört nån av låtarna, eller åtminstone har info om låtarna osv.
A ja, nog om detta.
Till helgens tävling, vad tror du om den?
Sibel är ju storfavvo, å vi Robin skriker ut den som klar.
Jag lyssnade igenom låtarna å tyckte väl också att den va helt ok, men kändes inte klar. Tyckte Neo kändes rätt intressant, men kanske är de för okända i det här tuffa starfältet?