WTA tips:
Radwanska - Vinci
2-0 Radwanska @ 1.42
Usla odds, men ärligt talat så ser jag VÄLDIGT små chanser för Vinci här.
Radwanska spelade ut Sara Errani efter noter i förra omgången, 6-0, 6-1. Errani ligger 4 placeringar under Roberta Vinci och jag ser inte hur Vinci ska ha så mycket mer att ge emot Radwanska, som spelat på en extremt hög nivå hela säsongen och egentligen bara haft svårt för Azarenka och Sharapova (1an och 2an i rankingen, Radwanska är 3a).
Inbördes möten leder Radwanska med 3-0, senaste mötet var på clay (som dagens möte också spelas på) och då vann Radwanska med 6-0, 6-1.
Finns även -6 games till ~1.80 som kan vara ett bra spel. Själv tripplar jag 2-0 Radwanska med
Ryssland -1.5 (danskarnas försvarsspel höll inte emot Sveriges fart, ryssarna lär ha minst lika mycket puck, fart och teknik i anfallszon) och Salzburg -1.5 (Salzburg går för ligaguldet hemma emot en redan nedflyttad opponent, som förlorat 13 av dem 15 senaste borta och har 6-39 i målskillnad på 16 bortamatcher!)
Medelinsats.
Senast redigerad av tompa87 den 2012-05-10 klockan 11:52.
|