Ogiltigt spel-ID: 977270
Ogiltigt spel-ID: 977276
Polacken tog över täten i totalställningen efter deltävlingen senast nere i Leszno och det tror jag han bygger vidare på med en ny fin tävling. I min bok är Hampel knapp favorit till segern ikväll i Prag och då ska han inte stå i 6.50, även 1.80 på att han tar sig till minst finalen är för högt.
Ogiltigt spel-ID: 977283
Ogiltigt spel-ID: 977286
STOR tro på den gode "Bomber" ikväll, dumdristigt eller smart återstår att se. Dock känner jag att det verkligen finns fog att gå med honom tungt ikväll, uppladdningen inför kvällens tävling ser mycket bra ut med väldigt goda resultat i de olika ligorna senaste matcherna. Har britten äntligen hittat rätt med inställningar och form? Jag hoppas då det! Kör han ikväll som han gjort de senaste matcherna tar han sig med största sannolikhet till semifinal och sex poäng ska han verkligen kunna ordna till åtminstone.
Ogiltigt spel-ID: 977323
Känner verkligen att det är fel att Andersen ska vara fav i denna H2H och måste spela till nästan dubbla x pengarna.
Ogiltigt spel-ID: 977340
Aussien Holder vann senast i Leszno efter ett dramatiskt finalheat där Gollob tog med Hampel ut i sargen på en ordentligt resa och Holder fick ordentligt fäste på innern och gick förbi de båda och sedermera tog hem segern efter en imponerande insats. Sajfutdinov har gjort sådär insatser i de båda föregående deltävlingarna, känns inte som han har den där riktiga farten ännu och verkar ha svårt att hitta vägar för att gå förbi och avancera placeringar i heaten. Liknande ikväll och han får det väldigt svårt att rå på en het aussie. Det jag vill ha sagt kortfattat är att Holder SKA vara favorit i denna H2H och detta är väldigt nära ett maxspel, men stannar vid 4u.