Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-12, 20:37   #3
travid

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

V75 i Norge känns alltid likadant, tills precis efter man lämnat in; omöjligt! Sedan går det upp för en hur jäkla enkelt det egentligen borde vara, men man blir lika lurad på alla okända norska USA-importer och lustiga kusknamn. Att det råder spöförbud brukar ställa till det för mej, för av någon anledning har iallafall jag det i beaktning och tänker lite annorlunda än vanligt... som att pisken skulle vara en så avgörande faktor...

Rent spontant tror jag baggarna är revanschsugna efter förra storstryket där vi vann i nästan varje lopp (om det inte var varje till och med?) inom ramen.

Flemming Jensen hamnar av någon anledning alltid lite högre upp än vanligt i mina ögon när det körs i Norge, kanske för att hans "snälla" körstil passar bättre där och således borde ge en liten edge,

Några första tankar efter att ha snabbkikat igenom listan är 9 Formula One i avd 2, 12 Bibi Barosson i tredje och 8 Global Midnight i sista - de två sistnämnda spåren till trots och jag tror på rejält bra chans för alla tre... I Oslo GP känns det som att svenskarna sitter med betydligt bättre pollar men många Elitlopps-hästar som inte kommer att brännas av till 100%. Ett norskt motbud är då 5 Arch Madness som enligt mej är deras bästa chans ifall de redan klara Elitlopparna inte mesar bort loppet. Det är ju å ena sidan Norges största lopp, med 1.7 miljoner i förstapris men å andra sidan 14 dagar till EL...

Jag avslutar som jag började; känns svårt som fan just nu men aha-känslan kommer med stor säkerhet infinna sej klockan 14.29 imorgon...
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat