Citat:
Ursprungligen postat av Rosen
Ser att det kan ha tolkats som kritik vilket alls inte var meningen. JAg såg bara att oddsen på Py va superhöga nu. Lyssnade på låten å tyckte den va katastrof, men å andra sidan får man bara höra 1 min å ja kunde ha missat något.
Slarvigt läst av mig också att inte ha koll på att du inte hört låten. Menar du att du de tidiager åren prickat 2:an utan att ha hört någon av de 32 låtarna?
Sen finns det ju säkert dem som spelat innan tävlingen å faktiskt hört nån av låtarna, eller åtminstone har info om låtarna osv.
A ja, nog om detta.
Till helgens tävling, vad tror du om den?
Sibel är ju storfavvo, å vi Robin skriker ut den som klar.
Jag lyssnade igenom låtarna å tyckte väl också att den va helt ok, men kändes inte klar. Tyckte Neo kändes rätt intressant, men kanske är de för okända i det här tuffa starfältet?
|
Jag har mina funderingar på Lovestoned just nu...dock återkommer jag mera konkret på lördag.
Detta går ju ut på att förutsäga vad folket tycker vilket medför en stor mängd variablar. Att själv lyssna på en låt och tycka till blir ett subjektivt sätt att analysera startfältet och därav lägga sitt bet. Man måste tänka vad tycker dom i stugorna? går på historik etc...hur eller hur. jag har haft fel en del de senaste tävlingarna missade timotej förra helgen..
bottenskiktet kommer P. Wahlgren att ramla i.
åter på lördag.