Citat:
Ursprungligen postat av the chef
Testar att spela Jaro mot VPS imorgon till 3.5 i odds insate 4u
VPS har skador på sina två ordinarie mittbackar och dessutom ordentliga målvaktsproblem, både första och andra målvakten är avstängda medan "tredje" målvakten är skadad. Så de kommer behöva ta in en kontraktlös spelare och han kommer bli klar imorgon, just nu lutar det åt att det blir Peter Kauppi som spelade i VPS 2005 och som slutade på nationell nivå 2010 i Kiisto. Just nu spelar han i division sex laget FC Jukola.
Med de här problemen för VPS tycker jag att det är ett rejält överodds på Jaro, visst i övrigt har VPS en bättre trupp men jag tror Jaro har en bra chans imorgon dessutom är det ett derby så båda lagen kommer kämpa bra.
|
Jo kanske det, dock vet jag ju inte med det oddset längre då det droppat från bland annat 4.25 som fanns tidigare. Tipsade ju om detta redan tidigt igår så nog vinner kanske Jaro men ett sådant överodds är det inte längre.
Du fick ju DnB till 2.95 igår.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|