Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-26, 04:57   #240
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Jag, Tim Adolfsson planerar att lägga ner den här dagboken.
Håller inte riktigt hög kvalité och tillför inget speciellt.
Jag älskar sharps!
Det tar för mycket av min tid och jag vill tjäna PENGAR.

Jag e otroligt tacksam över Kp som lyssnar, tittar, och har några rockets i ärmen...
Vill lära mig mer om trav, även om jag åkt omkring på travbanor i 10 år, lär man sig aldrig nog.

Boone som e otroligt mogen, kall och analyserande för sin ålder, jag e otroligt tacksam för ditt lugn.
Din Baseball gör mig knäsvag!

iCash, du e lite arrogant och extrem, men du e en vinnare i längden och backar inte för något och har underbara kontakter.

Olof86, du har fått mig att vakna, du får mig att leverera du e en unik person.
Jag vill ge dig allt jag har.

Oscar, du kommer lyckas, Luleås kung på betting, jag ger allt för att du ska lyckas.

Bobbabula, du spelar handboll, du gräver, och ett leende på läpparna.

Ishtar, finns ingen som får mig att skratta som du, när du bestämmer dig för att ta steget finns jag för dig, ALLTID!

Avej jag älskar ditt häng, ditt tänk, du ger dig aldrig finnjävel, du plussar i längden.

Robin D, du e lite impulsiv, vet ej din ålder, skaffa Neteller, skaffa flera konton,
kolla upp vilka som e vinnare i längden, kolla siffror.
Rygga inte impulsivt, du losar i längden, skaffa något sorts filter, bli ingen pundare.
E det lika mycket värt att rygga en pajas 5 units och rygga RAS 3 units?
Jag önskar dig all framgång i längden och tack för Belgien!

Kiwid, fyfan vilken hockey på NHL och KHL!
Koncentrera dig på dina styrkor och rygga VINNARE.

Betongbarn, du e analyserande, kan fotboll, jag intresserar mig för ditt tänk, ditt LIVE spel kan vi diskutera på djup nivå.

Jag har säkert glömt någon, men ni kan säkert mer än mig jag e trött, gammal och patetisk.
Flyttar från detta land snart och äter god mat och simmar i poolen.

Kram SHARPS, tack för allting.
KP, iCASH och Boone har skapat ett forum för intelligenta svenskar som ger och tar. Jag e stolt över alla er som tillför en energi, vilja, och vill hjälpas åt med tunga spel tttilllsammans mot bolagen.

Jag levererar inte tillräckligt för sharps och känner mig passé...

PUSS från Peking Fanz firmatecknare Tim Adolfsson
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng