Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-15, 23:05   #131
Stavro
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 35
Standard

Stavro rapporterar in!


Som sagt Stavro här. 25 år gammal och knegar på fabrik. Bor i Skåne i en relativt liten stad.

Har följt NHL sen 10 års ålder. Har dock följt ligan på en mer manisk nivå de senaste 6-7 åren. Ser som absolut minimum 1 match per dag under säsongen, men oftast 2-3 och har gjort under flera års tid. Har varit över ett antal gånger och sett matcher på olika ställen, men nu ska sambon och jag få tillökning så vi får väl se vad tiden och kassan tillåter gällande mina små resor framöver! Favoritlag är svårt att säga, det är mer hela NHL i sig som är min "favorit", men hjärtat klappar kanske lite extra för Toronto Maple Leafs trots allt... Har aldrig direkt spelat på NHL någonting, mer än någon gång ibland, dumt kan kanske tyckas då jag ändå vill tro att jag har hyffsad koll på vad som händer och sker i ligan... Men tänkte hur som haver starta nu.

Stavro är taget ifrån bondskurken Ernst Stavro Blofeld, det här med 007 är ett annat intresse jag bär på, om än inte lika stort som NHL.

Ska bli intressant att läsa här och ta del av visheten som florerar! Verkar vara ett mycket trevligt community.

Skål på er!

Stavro
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+10), Boone (+5), dNa (+5), maddmax (+10)
Stavro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat