Det här skulle kunnat vara ett räntespel som både baggio och holms hade kommit i byxorna av ayy få se. Det absolut bästa siffran att spel är 0! Det enda som talar mot detta resultat är att vårat lag är exstremt framtungt. Vi kör 1958 års taktik med bata anfallare och en back ( och han är otroligt offensiv) Inte säkert att ens Maijadona muren kan stå emot hur många frilägen som helst. Vill gärna även ge lite historik inför matchen . Laget vi möter ikväll kom 2 i serien förra året. för två år sedan huserade de i division 6 norra bohuslän. dock finns det mycket som talar för att deras absolut bästa spelare saknas idag.
Vårat lag kom näst sist förra året. Förra årets målvakt har gått från korpen till att spela division 4 fotboll iår. En hel del nyförvärv . Jag, djungel och två till som som dock inte är några bollgenier utan mer sluggers. övriga laget består av tekniska men lite klena spelare som satsar sin mesta kraft på offensiva raider. Jag har dock ett litet trumfkort i ärmen . håller på att värva över en spelare vars lillebror har landslagsmeriter och just nu är en av allsvenskans bästa mittfältare. Hansd andra lillebror är en framstående hockespelare med tex AIK som tidigare klubb.
Skulle sagt 0 men jag såg att Blackcobra redan hade analyserat fram rätt resultat och vill inte att han ska behöva dela på sharpsen efter ett sådant bra lagdt spel så jag säger 7 mål
Dock är jag utom tävlan för vill inte höra snack om läggmatch i den lokala pressen