Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-16, 11:10   #6812
djungelhjul

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Att Maijadona skriver ner lagets hjärta och själ på det sättet genom att indirekt kritisera den nya stjärnanfallaren kan bara ha en orsak: ekonomi!

Tydligen har vilkoren i mitt kontrakt läckt ut och eftersom Maijadona skrev på för en halv special med en liten Festis förstår jag att det är lätt att man deppar ihop lite. Men det är bara att göra en kanonmatch idag så ska du se att kontraktet förhandlas om till en hel special med räksallad.

Det ska sägas att jag har inte det steg som jag hade för tio år och 15 kilo sen men målfarligheten och tekniken sitter där den ska.

Maijadona är faktiskt en av de bästa målvakter jag sett om jag ska vara ödmjuk för en sekund. Otroligt duktig och hade nog kunnat spela i det lokala a-laget utan problem.

Kände att jag var för hövlig nu...han suger på allt annat!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat