Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-16, 11:01   #100
wallez
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Sammanfattning av säsongen


Jahapp, då var säsongen över och det känns lite tomt att inte ha en massa fotboll att följa.. Men samtidigt ska det bli gött med lite "ledigt"

Som jag skrev i första inlägget i speldagboken så var målet att komma över 100% ROI, det lyckades och jag får såklart vara nöjd med det, även om det inte gick helt smärtfritt.
Detta var en första testsäsong och det blev endel ändringar allteftersom vilket jag hade räknat med och jag tror faktiskt att systemet är betydligt bättre nu än det var i början av säsongen!

Alpha (League One & Two) som jag kört inofficiellt var osäkert på förhand då jag inte hade sett någon tidigare statistik att gå på och det började riktigt illa.
2011-12-15 gjorde jag en stor uppdatering av systemet och efter det gick det stadigt uppåt, på 134 spel blev träffprocenten på 55,28%, snittoddset på 2,17 och 114,35% ROI. Det är alldeles för lite spel men det ser iaf lovande ut

Beta (Premier League & Championship) gick lite upp och ner första halvan och efter den bra starten med det "nya" Alpha så bestämde jag mig för att köra samma system även för Beta och gick över till det 2012-02-13.
Totalt blev det 247 spel, 48,89% i träffprocent och medel odds på 2,19, ROI: 105,06%.
Varav det "nya" Beta gav 96 spel, 57,47% i träff, 2,15 i medel odds och 120,57% ROI.

Tanken är att jag ska köra en speldagbok även nästa säsong, det var tur att jag hade den för att hålla disciplinen och fortsätta utveckla systemet, förhoppningsvis kan det hamna över 100% ROI även nästa säsong

Ska ev. finslipa lite på systemet i sommar men tanken är att slå ihop Alpha och Beta.

Tack för visat intresse
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Donald (+10), Soap (+5)

Senast redigerad av wallez den 2012-05-16 klockan 11:04.
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat