Blev tre spel infor kvallen/natten:
Ogiltigt spel-ID: 983276
Dodgers moter Padres, och jag tror precis som O/U-linan antyder att vi kommer fa se en relativt snal match nar det galler runs. Capuano har efter en tuff forsta match (mot just Padres) sett ut som en av ligans battre pitchers. Han har t ex endast slappt 2 ER de senaste fyra starterna (27.2 IP) och 5-0 for sasongen med 2.06 ERA.
Clayton Richards har haft det tuffare och ar 1-5 med 5.32 ERA (dock betydligt battre pa hemmaplan) och har fem raka forluster. Padres offensiv ar traditionsenligt kass och trots att Dodgers forlorade med 5-1 nu senast mot D-Backs ar man det battre laget. Mycket fint odds i mina ogon pa 1st 5 da Dodgers BP inte ar superstabil.
Ogiltigt spel-ID: 983318
Under och skitungen Ubaldo gar inte ihop sager ni.. Mja, Jimenez har inte haft en bra start pa sin Indians-karriar men alla vet vad han gar for. Mot Texas sken han till ordentligt och trots en liten bump i gatan senast mot Red Sox tror jag han kan halla hyffsat tatt de forsta fem i dagens match. Hans siffror pa hemmaplan ar betydligt battre (typ 4 ERA battre) och idag kommer det blasa in mot dugout ganska hart. Mot en mycket svag Mariners offensiv som blev nollade igar tar jag mina chanser. Kungen bor kunna klara av Cleveland i fem. Pa det hela taget tror jag det kommer bli 2-3 runs som mest men koper en halv till 4.
Ogiltigt spel-ID: 983314
Bud Norris ar en overskattad fetknopp som har lottat (Sharps nya inneord?) till sig mycket den har sasongen. Wolf sag bra ut senast och nu har Astros antligen borjat komma pa glidning och da ska inte Brewers vara underdogs har.