Spoiler:
Registrerat spel
Datum: 2012-05-19
Bana: Gävle
Spelform: V75, omg. 22
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 5, 9, 10, 11 (7)
2 9 (6)
3 3, 6, 7, 10 (2)
4 3, 8, 9 (1)
5 1, 4, 10, 12 (3)
6 3 (2)
7 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11 (11)
1 920 rader x 1 x 0,50 kr
=
960,00 kr
Kvittonummer: XXXX XXXX XXXX XXXX
1) Åke ska synas! Kan absolut vinna men morgondagens skrik är 5 Renate Bowl och den är gjuten när Öran svingar sig upp! Snacka om kuskförstärkning! OM det blir överpace så kommer någon på bakspår. Övriga får det svårt tror jag. Heltäckt med 5 streck. Disney Tooma hamnar väl på vingel?
2) Divine Razz har jag koll på och när Valnäs Ali med Jan-Olov "en-vinst-på-V75-på-typ-20-år" Åberg sitter upp ja då är det skönt att plocka bort en favorit! Kaj Widell är kuskförbättring på Divine Razz som absolut är bästa hästen! 1,3 och 6 kan få brottas om spets men över upploppet kommer nr.9!
3) Micro Mesh dog redan i finalen i söndags, schas! 3 Caballion med racerbalans (!?) kan vara klar! Tar med kantbollen Di Leva Käll som väl är för grön men om Alvena Pele åter galopperar så vill i alla fall inte jag stå med lång snok och stirra på 6%... Wishing Stone kan mycket väl bara blåsa dom men jag är trött på Åkes styrningar med den här, det verkar bara vara Åke som inte tror på hästen. Snart sitter den!
4) KLAR förstahäst är 9 Quadrupedans och det var faktiskt nära spik på den här! Har hårdhet och toppform och gynnas av litet fält! Tror den vinner. Är inte övertygad om Melanders kanon och tycker den är överstreckad men tar väl med den... Lindegren har spetsat Helios Du Gull och den här kan ramla undan från spets! Heltäckt!
5) Jenny R.G. är KANONBRA! Om jag inte var så osäker på var hon satt efter 500 meter så vore spiken gjuten! 4 Bongsbofax ska tydligen ta spets? Då streckar jag! 10 Odin Tabac ska gå barfota runt om för första gången enligt SS! KLART intressant och inom mycket snar framtid kommer en vinst igen för denna kanon! Låter vässat till imorgon! Stamping måste vara bra för att kliva runt allt men är den på topp kan det gå!
6) 2 Inhibited är det fågel eller fisk för. Vinner den inte imorgon så är det något fel. Jag TROR att det är något fel på hästen och singlar FORMKORTET! 3 Jeppas Hugo har KNALLFORM och ska köras tufft för spets! Mesen Örjan tömmer inte Inhibited från start och där satt den storfavoriten! I säcken! Tackar!
7) Friction är klart bästa hästen men den här radar inte upp prestationer som Åke Svanstedts hästar. Ingen racerbalans imorgon heller och njaaaaaa.... Gapa ut den här får andra göra! Jag målar på!
Mina tankar...