Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-20, 10:20   #6
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Första tankarna.

V64-1:
A: 3
B: 1-2-4

3 Coco Chip given förstahäst och spikförslag då den, enligt travronden, tränar bra inför detta. Bakom är 1 Global Legacy roligt skrällbud med perfekt utgångsläge. Kanske blir det barfota idag!? 2-4 räknas också tidigt bakom 3. Övriga kapabla hästar har sämre utgångslägen och måste ha mycket tur.

V64-2:
B: 11-8-7-2-6
C: 4-10-9-3

11 A.Hannibal är en häst jag verkligen gillar. Både stark och snabb. 8 Robis Sara en bra häst som förmodligen körs framåt direkt. 7 Molle C.D. gjorde fina lopp förra året och har den övervintrat väl blir den verkligen att räkna med direkt. Verkar bli härligt bortglömd. Camilla Hanell är det väl som inte lockar folk att strecka. 2 Technology verkar vara en "riktig" häst. Svek rejält senast men den får en till chans med tanke på att favoriterna har fått så usla startspår och Technoloy begåvats med ett perfekt utgångsläge. 6 Önas Hamra har inte imponerat jättemycket än men kanske rycker Svanen dojjorna nu och då vill man ju vara med. Har chans men väl mycket streckad på vad den visat tidigare.

V64-3:
ALLA typ

Öppet lärlingslopp om det nu inte är så enkelt att 3 Tilda Palema leder runt om. Får den bestämma i spets lär den bli mycket svårslagen. Roligast på skrällfronten är 9 Rose´s La Nena som är märkligt bortglömd. Men finns många kapabla hästar bakom.

V64-4:
A: 8-10-15
B: 9-7-14-4-6

Räcker långt med A-hästarna tror jag. Men B-hästarna bakom känns lite småintressanta sett till kapacitet även om formen är diffus på dom. 4 ska kollas upp noga. Kan vara en jätteskräll. Däremot fattar jag inte mycket av att 6 är så hårt betrodd men ratar den inte helt.

V64-5:
4 Dont Wear PJS

Här hittar jag omgångens bästa och mest spelvärda spik. Inget snack om att det här är bästa hästen i gänget. Brukar prestera bra efter vila och då det dessutom låter väldigt positivt från stallet spikar jag utan att tveka. Det här vinner den från dödens om det skulle behövas. Klassblandning och 33 % i nuläget smakar gott. Sitt inte fast nu Örjan!

V64-6:
Har inte fått grepp om detta lopp än och det blir nog en del streck här för min del.

Nu gäller det bara att följa upp dragen med sista infon och få ihop ett vettigt system. Lycka till alla.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat