Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-23, 18:02   #211
sollentuna_slamtilt
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Det är det som är det sjuka, just på Betsson har jag varit "snällast" av dom snälla och enbart lirat tvpengar på större evenemang, visst - jag har cleareat deras 500kr bonus etc och ligger plus hos dom så det är väl det som är anledningen.
Definitift inte flera konton- detta som jag har är från urminnes tider...

Går utöver mitt förstånd iallafall att dom vunnit pris för bästa bookie ett par ggr då dom inte kan ta en förlust på några tusen kronor.

Kollade igenom alla mina spel hos dom, det är inte så jävla många sista tiden, kontot är jätte gammalt. Jag har kommit och gått, kan hända med 2 års mellanrum någon gång.

Senate halvåret ser jag att det är 1 spel på turkiska ligan som är lite udda, efter tips här på sharps, alla andra spel är stora matcher och inga jättesummor, 2000sek som max ( den tom på en trippel)..:-)

Skitsamma, jag struntar i dom nu, blir inga Betsson aktier heller utan hoppas på konkurs för dom..

Haha, tvärt om, du ska köpa aktier. Det du råkar ut för visar att de är extremt riskmedvetna och vill tjäna (suga ut) mycket pengar från marknaden. Jag har gjort tvärt om, när jag blev limiterad på betsson så svalde jag förtreten och köpte deras aktie istället, så nu är man delägare i skiten .

Jag tror du råkat ut för otur och att de misstänker något som inte stämmer helt enkelt.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat