Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-26, 12:06   #237
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Då ska vi se, blev ett par spel idag. Detta är that's it, blir inga fler under eftermiddagen om det inte kommer upp något riktigt exceptionellt.

Ogiltigt spel-ID: 1015412

Såg riktigt bra ut och jävligt snabb på träningen igår och får inte göra någon mer slät tävling om han inte ska släppa iväg resterande förare i toppen ännu mer. Har fått en OK lottning med två innerbanor och en från yttern. Finalplats? Jodå, jag försöker igen!

Ogiltigt spel-ID: 1015416

Ärligt talat så har han varit värdelös på svensk mark senaste veckorna, senast i tisdag när han körde för Hammarby. Alltså, vad är fel? Motivationsbrist? Tror chansen att han bränner en finalplats är större än oddsen säger idag.

Ogiltigt spel-ID: 1015443

Detta blir med det ovan ett rent autobet med win på Hampel om han bara skulle hamna en poäng bakom Gollob, nu tror jag givetvis inte detta men utifall att.

Ogiltigt spel-ID: 1015423

Britten såg riktigt bra ut i tisdags i Elitserien och har kört övertygande ligaspeedway senaste veckorna. Ikväll kommer han ha sin gamle boss, Alun "Rosco" Rossiter från Coventry i depån och det säger han kommer hjälpa till en hel del. Mer kan man läsa här: http://speedwaygp.com/news/article/1390/bombers-back-up

Att han ska kunna nå en semifinal än de ~14% som Bwin ger honom ikväll. Framförallt för spårlottningen där han tilldelats bästa möjliga förutsättningar för en fin tävling. Han kommer ha nysladdat varje heat när han kommer ut för att tävla, på det så har han fått två inner och en ytterbana. Han börjar i sitt inledande heat på innern och avslutar på detsamma. Kan verkligen inte tacka nej till att lira till 7.00 här!

Ogiltigt spel-ID: 1015453

Samma sak här, har fått grymma förutsättningar som sagt och nu ska han bara göra jobbet som han gjort i ligorna senaste veckorna. Då ska denna total inte vara några bekymmer alls.

Ogiltigt spel-ID: 1015425

THJ har tilldelats wildcard och förra säsongen i detta GP så avbröts den pga regn efter den fjärde heatomgången och han tilldelades en semifinalplats. Riktigt bra insats av THJ den kvällen och något liknande förvånar mig inte alls om vi får se ikväll! Han är tuff och backar inte för någon ute på banan, vilket gynnar honom väldigt mycket. Har väl kanske inte fått den bästa lottningen men jag hoppas det löser sig ändå, var inte någon jättelottning 2011 heller men då löste han det fint som sagt.

Ogiltigt spel-ID: 1015462

Tycker egentligen inte någon av de andra svenska förarna övertygar något speciellt för tillfället heller och detta borgar för en god chans för THJ att göra något fint ikväll. Detta odds är lite för högt och jag kan verkligen inte räkna bort honom i "Sverige-tävlingen" ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 1015489

Kör sagolikt i Elite League och har varit riktigt bra senaste GP-tävlingarna efter att hans son såg dagens ljus omkring första tävlingen nere på Nya Zeeland vilket kan ha stört en del. Vann här 2011 i den korta tävlingen som blev avbruten pga regn. Kommer utan tvekan vara med och nosa på en finalplats ikväll och jag vill verkligen testa Top3 till 2.35.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Swzzi (+5)

Senast redigerad av Overkill den 2012-05-26 klockan 21:53.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat