Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-27, 12:43   #89
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det finns ingen anledning till att ATG censurerar antalet levande system med chans till 7 rätt samt värdet när den överstiger 200.000kr. Inte om de har rent mjöl i påsen iaf.
Det var underhållande när de tog in frågan i liven på tv4 (för fjärde gången?) och som vanligt inte kunde svara på det. "Det har med spelsäkerheten att göra..."

Angående Sydafrikan-vinnaren/vinnarna är det väl inget konstigt, de lär ju omsätta en hygglig summa när de kliver in och, gissar jag, spelar helt "matematiskt" om man så säger. Går man för utdelningar på >5 miljoner så går det faktiskt inte åt så många rader om man är rätt på det där man går kort.

Exempel: I gårdagens V75-omgång spikar jag två hästar och kravar att minst två hästar som tillhör de tre minst spelade i varje lopp vinner. Kostnaden blir "bara" 54kkr. Inga omöjliga summor direkt. Sätter jag även kravet att minst en häst rankad fyra eller bättre ska vinna i övriga lopp är vi nere i 40kkr.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat