Fixar till detta innan kvällens viktiga hemmamatch för Bajen mot Falkenberg. Väldigt korta analyser pga matchstart alldeles strax på Söderstadion.
Ogiltigt spel-ID: 1018766
BV har jag som EL's sämsta lag och så förblir det tills åtgärder med laget sker. Swindon är solida och ska absolut inte ha några problem att fixa till en seger ikväll.
Ogiltigt spel-ID: 1018772
Blev väldigt mycket jämnare efter att det blev klart under förmiddagen att Panthers tillämpar R/R på Allen vilket innebär fler heat för Sundström, Jepsen Jensen och grabbarna. Styrkan i laget ökar med andra ord. Wolves kör R/R för Aspgren och det är en bättring för det lär bli fler poäng. Peter Karlsson gästar Wolves ikväll. Tror på en väldigt jämn match här ikväll och denna spread känns något hög, dessutom var jag och pillade lite på Panthers +0 men detta får räcka.
Ogiltigt spel-ID: 1018779
Smolinski håller jag som den något bättre föraren emellan dessa, han har större kapacitet. Dessutom känns Smolinskis heatschema något enklare, 2-3 poängs-viktoria för tysken här.
Ogiltigt spel-ID: 1018783
Måste faktiskt testa detta på en glödhet Sundström, bara för att oddset är så jävla bra. PK må kunna Monmore i sömnen men räcker det ikväll? Vi får se. Sundström får säkert fler heat dessutom, för om jag inte räknat helt fel med snitten så får han ta ett R/R-heat när Allen saknas. Nä, 2.35 känns smarrigt värre med lite lägre insats.