Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-28, 22:26   #219
sollentuna_slamtilt
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Chattade precis med unibet ang. mitt spel som de inte bekräftade.
Slutade med att hon stängde ner chatten mitt i allt och nu ser jag att jag är blockad från chatten (kan iaf inte öppna livechatten nu).

Någon borde ta och gå till en årstämma i ett av spelboalgen som är börsnoterade (betsson, unibet) och ställa ledningen & VDn mot väggen.
Unibet - av spelar, för förlorar! passar ju trots allt bättre

Det har jag också tänkt på, men samtidigt är jag aktieägare i både Betsson och Unibet, så jag står med ett ben i varje läger.
Och som aktieägare har jag ibland tankar kring hur pass moraliskt det är att äga ett bolag där verksamheten går ut på att suga ut spelare som drömmer om stora vinster men där matematiken är en slags lurendrejeri som bara spelbolaget förstår, där vanliga spelare spelar i god tro på vilka odds som helst, lite kluven är man.

Hur skulle man formulera kritiken på en bolagstämma tycker du? Jag är inte oäven för att gå dit med ett gäng sharps och grilla ledningen lite inför öppen ridå, vore ju festligt.

Sen hade jag en förhoppning om att kunna komma in bakvägen nu när Betsafe köptes av Betsson. Det gjorde jag också, har som gammal olimiterad betsafekund fått spela i två veckor på Betssons liveodds nu, men ikväll var det stopp, limiterad till 30kr! per spel. De har väl hunnit dubbelkolla listorna nu och såg att jag är en tidigare limiterad Betssonkund, dryga djävlar. Betsafe var bättre när bolaget var solo, finare odds.

Senast redigerad av sollentuna_slamtilt den 2012-05-28 klockan 22:34.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat