Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-30, 20:13   #265
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1020931

OBS! Detta spel gäller första 8:a heaten i matchen, dvs HT. Rätt hög spread, dubbelmötet är avgjort efter att Poole vann borta med 15 poäng och kommer inte tappa det, de kommer vinna kvällens match. Wolves väljer R/R för Woffinden vilket innebär att Fredrik Lindgren kommer köra tre heat redan under de åtta första och sedan har de en het Wells på reserven som säkerligen också figurerar i tre av de åtta första. 6-8 poängs ledning för Poole efter de åtta första heaten känns fair.

Ogiltigt spel-ID: 1020920

Stekhet var ordet och förvånar mig inte ett dugg om han får sju heat under kvällen och det ska absolut vara nog för att klå Kling med fyra poängs marginal. Kling som varit totalt värdelös för Poole senaste tiden har fått hoppa ner på reserv men hjälper det? Svårt att bara studsa tillbaka och börja plocka poäng sådär helt plötsligt. 2.37 spelar jag mer än gärna på detta.

Ogiltigt spel-ID: 1020942

Hemmalaget King's Lynn har Iversen i STORFORM, men bakom där? Det är ett litet frågetecken för mig och denna match kan absolut bli down the wire och inte avgöras förrän i de två-tre sista heaten. Finns ett par stycken i gästande Lakeside som brukar trivas på denna banan, bara hoppas de visar det ikväll också. För om de gör det, då kan de mycket väl få med sig en tröstpoäng hem via torsk med max sex poäng.

Ogiltigt spel-ID: 1020938

Screen är out-of-date IMO samtidigt som Robson har chans att få köra fem heat under kvällen eftersom det är R/R för Rico som inte längre finns med oss. Två poäng mer än åldermannen ska han kunna skrapa ihop på sina heat ikväll.

Senast redigerad av Overkill den 2012-05-30 klockan 22:19.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat