V4-3 känns vidrigt. Här vill jag helst plocka med alla. Massa ojämna hästar som gör loppet svårt att räkna på. Tycker dock, till skillnad från dig Marvel, att Cool Cat Bolden inte ska skämmas över förra segern. Fick inte sitta ifred ngn gång men vann ändå lätt på ett bra sätt. Gick bra efter galopp i årsdebuten samt kan öppna bra. Så den är väldigt tidig om inte första strecket tom på mina lappar. Men det vimlar ju som sagt av kantbollar här och tt varnar om en häst här. Har inte sett deras system men är tämligen övertygad om att det är 1 dom snackar om. Som gjorde ett jättelopp på Solvalla förra året då den hängde med i ett 14-varv till slut som fyra bakom Stormy Sky, Fight on Line och Aborren. Men i övrigt har den inte visat mycket så farligt att hänga upp sig på en bra medhängarinsats. Men med tanke på vad den möter idag är det givet att varna för den. Även 13 gick bra näst senast. Jag chansar nog och fyller på här och hoppas att inte 7-9-11 vinner.
Är det någon som vet varför 4 är så mycket streckad i detta lopp!? Räcker väl inte att bara byta kusk. Fortfarande samma häst väl?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|