Vad tror vi? Jag tror lite så här nu:
V4-1: 1-13-14
Tror klart mest på dessa tre och 1 har säkert bra chans. Men 13-14 fortfarande spelvärda och givna på min lapp.
Vill man gå vidare är det väl 7 som gäller i första hand. 3 ska testas med helstängt och kan vara en rysare och så varnar Hassborg för 5 samt Hoffman för 6.
V4-2: 4-7-14
Här låter det inte alls bra från 4 som jag trodde på. Får se om den bantas bort sen. Antingen spetsar väl 7 hem det eller så spurtar 14 ner allt. Tråkigt men starkt lås. Om nu inte 4 kan skrälla men Hassborg trodde inte på någon chans att slå 7-14 så kanske får vända kappan efter vinden... Tror absolut inte på skräll här!
V4-3: Kanske är 11 bara bäst här vid närmare eftertanke. Ha ha. Bakom är det väl 1-6-7-9-13 i första hand.
V4-4: Bästa hästen 12. Vet inte om jag vill spika dock. 1 kan säkert leda länge men känns väl hårt streckad. Är den verkligen tillräckligt bra? Rysaren där framme är annars en barfotadansande 2 som har hög kapacitet men inte funkat på slutet. Som skräll känns den dock jätteintressant. Se upp! 10 visar fin form och trivs på Visby. Given. Vad behövs mer i sista?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|