Sunda förnuftet skriker spik på Mellby Sambuca men helt plötsligt ligger värdet i Friction....
You Two och All Amerian Candy krigar om spets och den som vinner den kampen vinner! Jag låser nog på två!
Dags för Yellow Eden? Lite baisse från stallet och mes-Örjan från bakspår gör nog ändå att jag garderar... Förstår dock ingenting av att Classic Tile och Friction är favoriter...? En eller många?
On Hold har jättechans! Men osäker på hur den hanterar volt så jag vill nog dubbla med 17% på alternativspetsbudet Arazi Boko!
"Jag blir förvånad om den vinner" (ATGs nyhetsbrev), säger Nurmos men det luktar mörkning. Dom som har sett provloppet säger att Miss Beniss är klar! Klassen i gänget på start och vem vill svara? Sen blir det tufft att hinna fram för dom 20 bakom! SPIK!
Draget i sjätte är Nimbus Hackstable! Möter beskedligare motstånd idag och har gått bra som fan i skymundan ett tag. Dags nu! 15% = ett skämt!! Spik på dubbeln men på V75 har jag råd med en klassisk alla!
Opitergium har bra chans men litar sällan på Ludde... Var en rejäl tömning sist också och här kan det smälla? Se upp med Attorney Hanover, Cao Dai och Prawns! Samtliga just nu under 10%! Ghetto Blaster felfri? 9%? Är folk galna? Folk glömmer/tröttnar så lätt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|