Snabbanalys:
1: 1-6
Två bästa hästarna med mil.
2: ALLA
Utan tvekan målar jag på för fullt här. Både 6-7 känns tveksamma så gott hopp om att jobba in en skräll här. 6 mest snack och 7 räcker väl inte ens från spets.
3: 10
10 bästa hästen. Laddades för harpers men kom inte med där. Utnyttjar den uppladdningen till vinst nu istället över perfekt distans och mot lämpligt motstånd. På ett stort system känns 10 som en vettig utgång och så fyller man på med 2-3-4-6-8-12 bakom. Men på ett litet får den agera spik.
4: 3
SPIK. Borde gå felfritt och vinner från alla positioner. Klassblandning!
5: ALLA
Brukar skrälla i dessa lopp och även om 1 såg finfin ut i kvalet ligger man lite halvlågt från stallet. Kan dessutom bli strul från start. Här blir det skräll!
6: 6-7
Köper inte alls 4 som storfavorit. Kan vinna loppet men fel distans och möter två hästar som känns för bra. 6 hoppas och tror jag körs till spets tidigt. Sen får vi se hur Svanen kör med 4 och vad som händer. 7 med Ingves över långt känns som enda motbudet till 6.
7: 3
Lär köras till spets när Ludde vill. Måste ha väldigt stor vinstchans trots att jag gärna vill fälla.
Systemet:
1: 1-6
2: ALLA
3: 10
4: 3
5: ALLA
6: 6-7
7: 3
312 kr. V7 vid utdelning under 50 000 spelas också.
Lite tråkigt system men detta utgår jag ifrån till ett stort bolagssystem. Lycka till alla.
V4-tips. Utgångsraden:
1: 3-10-11. Heltäckt! 3 kanske är klar men garderas på överdrivet stor favorit samt tidigare galoppbenägen.
2: 7. Spets och slut!
3: 4-9. Båda hästarna är riktigt bra. 9 imponerade oerhört senast. Favoriten (nr 2) i detta lopp borde få väldigt svårt att vinna. Fattar inte hur den kan vara storfavorit!
4: 2-10. 10 imponerade stort senast. Toppchans igen. 2 såg inte rolig ut senast men är säkert bättre nu och kapaciteten finns. Dock lite väl mycket streckad.
God tur alla. Nu ska det städas innan allvaret börjar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|