Citat:
Ursprungligen postat av NoobieClown
Kulladal slog till igen, spelskandal!! Dom måste lämna in systemen efter spelstopp samt att dom tvättar pengar och att dom.....
Varför pratas det så mkt om Sydafrika/Tasmanien när dom får in ett par storvinster? Med de insatserna dom kör så vore det konstigt om dom inte skulle sätta några 7or med miljonutdelning. Är problemet att folk tycker det är fel att pengarna går ut ur landet? Jag fattar ingenting faktiskt, ATG har samarbeta med vissa länder och tex de nordiska länderna och i viss mån Frankrike har samarbetet inte inneburit att det spekulerats oavsett vart pengarna hamnar. Danmark tog en stor del av kakan under några månader ifjol (tror jag det var) men det var bara gratulationer som hördes inga spekulationer om att det var fusk eller att atg bara skulle vara för svenskar. En journalist här nere i Malmö kunde spela en tvilling på Lunden efter att loppet startats och gick ut med det, DET är skandal men det ska vara åtgärdat enligt atg och det får man antingen lita på eller så får man sluta spela via dom om man inte tror det går rätt till. Jag ser gärna att fler länder kommer in i poolen för V75 då pålästa (och med kontakter) personer i Sverige borde ha en stor fördel gentemot gemene man i Italien eller för den delen Tjeckien.. Sen spelar givetvis plånboken en roll idet hela men det är en annan femma och har inget med att göra vilka länder som får spela V75 via atg
Såjadär fickur sig ilskan för 1 månad framöver 
|
Du har rätt, Du fattar verkligen ingenting, Sorry men jeez