Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.
Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. 
|
Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.
Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.
Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.
Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.
Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder
"Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av Cordale
Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.
Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.
Vad tror ni?
|
Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)