Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-04, 17:27   #92
kingofding

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nordik Visa inlägg
Håller med dig här Robin, det känns att alla lag ha sin chans att gå vidare, även Ukraina som spelar på hemmaplan kan störa vissa.

För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande.
Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer.
Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy.

Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt...

/N

Skillnaden är ju dock att Frankrike möter England,Ukraina och Sverige. Klart laget kanske inte har presterat så EM guldet bara är att hämta hem men man får ju jämföra med vad dom möter.

Många som sågar Frankrike, om någon är villig att erbjuda odds på att Frankrike vinner gruppen som är högre än vad som finns på marknaden spelar jag gärna. (min bet 1k sek) med tanke på hur många som säger att gruppen är tok öppen borde jag kunna få ihop en skaplig lista på folk som vill ta action på Frankrike
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat