Tjenare allesammans! Efter snart två månaders uppehåll så tycker jag det är dags att dra igång och jobba igen, som jag brukar säga.
Uppehållet sedan mitten av april har varit pga flera anledningar. Det har varit mycket annat som tagit upp min tid, nära vänner har behövt stöd och det har varit mycket tentor och arbeten på universitetet innan sommaren. Nu är tentorna gjorda, alla arbeten inlämnade och Statistik kursen klar så man kan släppa det. Har nu på slutet varit utan dugligt internet en sväng då stadsnätet kraschat, min dator har gått sönder, blivit rånad på min nya Iphone och skatteverket gräver mig långt upp i röven. Så man kan väl säga att saker och ting inte rullat på så bra den senaste tiden men det börjar ordna upp sig nu så, nog om det.
En annan anledning till uppehållet är helt enkelt att resultaten så här långt i år inte har varit bra alls och ett break kan då vara på sin plats för att bryta den negativa trenden, får hoppas att så är fallet denna gången och att det nu återgår till 2011 formen.
Har knappt haft tid att vara inne på forumet alls utan bara korta svängar då och då men det lilla jag sett är att aktiviteten tyvärr som vanligt är låg nu när sommaren börjar närma sig. Kul att perfa och eddie håller i och levererar iaf. Får hoppas att den trevliga sport sommaren vi har framför oss kanske ger lite mer drag på forumet framöver och jag ska väl försöka dra mitt strå till stacken också.
Upplägget kommer vara samma som tidigare, 2-6 system och spel på olika sporter. NBA och NHL börjar lida mot sitt slut och det kan väl bli något spel där ändå men fokus blir främst på MLB istället. Tennis med Roland Garros, Wimbledon och Fotbolls EM kommer väl troligen också få en del fokus från min sida.
Nu kör vi och lycka till allesammans!