Hmm. Med tanke på att draget verkar gå med skor blir det nog ingen V4 för mig. Svårt att hitta ngt spelvärde.
6 rensar visserligen liiite i första avd. Barfota runt om anmäld och den kan ju få upp värdet lite direkt.
I andra gillar jag ju 2 som kan skrälla till 14% men den vet jag ju inte formen på. Så mer en förhoppning än att jag verkligen vet att den kommer kriga om segern. Övriga tre kusar jag tror på är mycket streckade.
I tredje talar ännu mer för 2 eller 3 nu efter skoinfo. 5 kanske kan smårensa lite men är ju galen och även där är det mer en förhoppning att den ska sköta sig än att den kommer kriga om segern.
Sista avd har jag inte löst än och där kan det skrälla rejält med många dåliga hästar. Men har inte hittat ngn spik innan och då kostar det för mycket att måla på.
Ska läsa på lite mer och kolla lite värmningar så får vi se. Inte så sugen på att spela ett system med potential att vinna max en tusing när dessutom dragen är mer förhoppningar än hårda fakta. Brottas med hjärnan nu hur göra. Ha ha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|