Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-05, 19:10   #17
travid

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det blir ju svenska folkets ala tvsystem och dessa brukar sällan få 7 rätt. När de nu får 7 rätt är det i den mycket låga 5 siffriga eller 4 siffrig utdelning. Dessa ska sedan delas med 10 pers.

När du tar på dig att göra ett system, fråga nästa gång vilken utdelning du ska lägga dig på. Alla kan göra ett tvsystem, bara kolla på tidningarnas spikar sedan gardera resten och försök få alla nöjda. Du kan inte få alla nöjda.

Följ din magkänsla och konstruera systemet såsom du själv vill med dina idéer. De som inte vill köpa ditt system får köpa något annat system i butiken, finns alltid någon som passar dom. Sedan får de sitta där och bita de sura äpplet när du sätter ditt.

Så mitt råd, skit i vad alla andra tycker och tänker. Du är systemmakare inte de andra. Folk köper andelar ändå oavsett.
Du har så rätt så. Jag vänder nog helt på steken och spelar för större pengar denna gång... Om det går åt helvete, well, då får jag väl inte göra något mer andelssystem - om det går bra skulle jag förutom min del även få tårta ryktades det

Jag, som inbiten Kung Åke-slav, börjar tvivla på vår kung och hans form förresten... Senaste veckorna har det inte gått speciellt bra (för att vara han, då) och Picolit kanske är favoriten att fälla? Hallsta Lotus verkar mer och mer sårbar ju mer jag analyserar loppet - fäller man bara de två blir det bra pengar, och det kan bli ännu bättre då de på förhand kändes "säkrast". Gissningsvis kände större delen av alla spelare samma sak, och spikar sönder dessa två. Oj oj, vad har jag gett mej in på...
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat