Ämne: Hipposystem
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-06, 09:28   #2
Tindra
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 36
Standard

Hipposystemet


Hej AbbeAce,

Jag kör själv med Hipposystemet och tycker det är riktigt bra. Märkligt bara att inte fler känner till systemet. I och för sig så är det ju rätt nytt.

Något som är riktigt bra i hippo är deras unika startnummerfilter och att allt man gör i systemet beräknas i realtid. Så fort du gör något så ser du direkt hur systemet utvecklar sig.

Så prestandamässigt, är hippo det snabbaste av alla program jag har testat. Har hört att programmet ska innehålla 28 stycken beräkningsmotorer.

Något jag också gillar är att hela systemet är grafiskt vilket gör det väldigt enkelt och snabbt att jobba i. Rättningsprogrammet där man rättar sina system är också väldigt bra. Man ser direkt hur man ligger till efter varje avdelning.

Systemen man skapar i hippo är ABC-O system, en utökning av de vanliga ABC systemen som öppnar upp för intressanta reduceringsmöjligheter.

Jag har själv tagit hem några skapliga vinster och hoppas på att den stora snart ska sitta. Personligen tycker jag att programmet är det modernaste som finns idag.

Det är klart värt att prova på för 79 kr i 2 månader för att lära sig hippo då det skiljer sig från de andra programmen.

Nä, nu är det dags för V86 i Bollnäs...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)

Senast redigerad av Tindra den 2012-06-06 klockan 10:03.
Tindra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat