Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-12, 18:26   #302
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Den droppade rätt fint den, eddieh. Har själv hittat fyra spel jag gillar för kvällen. Sitter här hemma i Norge i en massagestol och rekar speedway, det är livet det.

Jobbar 14-22 tors - sön, så dessa dagar blir det inget rekande från min sida (England framförallt då).

NU KÖR VI IGEN! Tar vid där jag avslutade förhoppningsvis! GO GO GO!

Ogiltigt spel-ID: 1034483

Rätt låg total på en het Harris som verkar (kanske!) ha hittat rätt på sistone. Troligt att Västervik får toppa och det innebär at least sex heat för Bomber om han sköter sig poängmässigt, då ska han knäcka denna total med några poäng för banan i Motala gillar han och har kört in riktigt fina siffror på genom senaste åren.

Ogiltigt spel-ID: 1034505

Miedzinski har det lite kämpigt i Bajen så här långt, inga tokmatcher där han scorar stort. Lindbäck har ju varit som en kasse skit så här långt denna säsong, men Gubbis är en bana som ska passa honom, det visade han förra säsongen och 2.40 känns IMO något för högt.

Ogiltigt spel-ID: 1034512

Båda på respektive lags reserv ikväll, JD får inte till det och verkar ha svårt att finna rätt runt banan i Målilla ännu. Gapinski borde kunna fixa så många poäng att det gör att han förlorar denna H2H med tops 2, spreaden känns en poäng för hög.

Ogiltigt spel-ID: 1034522

Yeye, Nicki Nicki. Grisen himself väljer jag att backa ikväll! Gillar oddset väldigt mycket, utstick gentemot övriga som ståtar med 1.72 på samma spel. Hade väl satt ~1.75 själv så 2.02 duger absolut mer än väl. Har varit äckligt stabil så här långt denna säsong och med en toppning ikväll ska det inte vara långsökt att han kör in minst 12 pinnar, kanske t o m utan på bara fyra ordinarie + nominerings.

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-13 klockan 00:08.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat