Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-14, 16:47   #1
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Dålig stil utav ATG...

ATG är ju den klart största aktören inom svensk trav- och galopp - skulle man då inte kunna tänka sig att man i alla fall fick samma service som de ger kunderna i utlandet, men icke...

På ATGs engelska motsvarighet så har de en service som ger dem tips till alla lopp en tävlingsdag - något vi i Sverige alltså inte har. Detta tycker jag är förbannat dåligt - blir att författa en skrivelse till dem...

Nu är dessa tips på engelska och vi i Sverige är ju bra på detta språk, men det finns många äldre spelare som inte har en susning vad gäller engelskan och/eller dess termer knutna till trav- och galopp - sedan är det mest principen jag är ute efter! Tipsen är ju inte särskilt utförliga och säkerligen inte heller av någon högre kaliber... Men som sagt, det är principen jag är ute efter...

Vad tycker ni - är detta sjysst mot spelare som plöjer ner miljarder varje år? En annan sak är ju att den danska motsvarigheten till ATG, Dantoto sänder gratis trav till de svenska travloppen varje dag. Undrar om detta är gratis för Dantoto och om då ATG sponsrar de danska spelarna?

Så här ser det ut på den "engelska" sidan:

http://www.trottingwire.com/today/Bergs%C3%A5ker
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat