Ämne: Blogg?
Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-15, 01:21   #11
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Jag tycker att både bloggar och spreadsheets går in i TS förfrågan. Ser inte varför han inte kan fråga efter bra spelbloggar lika gärna som spreadsheets. De två presenterade har båda väldigt bra resultat i mlb, så vill ts ha något att rygga tycker jag att de är fullgoda. Det är förstås ditt spreadsheet också, du har tokbra resultat i mlb!
Absolut, det ena utesluter inte det andra. Eftersom han fått ganska klen respons på sin fråga så gav jag bara ett tips/fråga om det inte va enklare att leta reda på några bra spreadsheets från t.e.x dessa kunniga personer från baseboll delen här på sharps som han saknade. Bloggdjungeln kan ju vara svår och jobbig med dåligt förd statistik och mycket reklam men det är klart att det finns guldkorn där med. Har inte kollat in några av bloggarna han fått tips om så jag kan inte uttala mig om dem. De kanske slår alla spreadsheets på sharps med hästlängder och bra är väl det isf då han fått vad han frågade efter. Jag gav bara ett alternativ till om han nu inte redan hade koll på det
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat