Citat:
Ursprungligen postat av dumle
Stekel...micke sandlin utgick ifrån 7 veckors sammanställning. Micke sandlin skall ha följt streckprocent rörelser kontra ifall Nybrink tipsat om aktuell häst eller inte. Nybrinks vinnare var i snitt streckat på 57,1 %.
Sandlin uppger att det är många spelare som följer hans tips, därav kurs rörelser.
sandlin pratar om referensgrupp, referenshästar och totaleffekt. Nybrinks hästar skall visst enligt sandlin stiga med 6,1 % en genomsnitts vecka. Beräkningar får stå för honom men jag tror honom. Hur mycket påverkar inte papegojerna på liven. det är bara att följa i vart fall odds rörelserna. TT och SS är stora elefanter o hur mycket påverkar dessa i streck %
För intresserade länkar jag
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=5747
|
Det måhända, men förmodligen sker det i kombination med att någon av de andra travtjänsterna tankat upp kusen eller övrig info är mer positiv än medel. Speciellt som de har snittprocent så högt som 57,1%. Stora favoriter fungerar som magneter för kollektivet, det är givet sedan 100 år. Att live-rapporterna påverkar oddset ordentligt köper jag, väldigt stor del av omsättningen på andra spelformer som vinnare satsas under de sista minuterna och man kan tydligt se det.
Citat:
Ursprungligen postat av dumle
Enligt Micke Sandlin (travkonsulten) så kostar Micke Nybrink spelar kollektivet 6 % i ökad omsättning på vad Nybrink väljer att tipsa om, travkonsulten har räknat ut på sitt vis.
Och givetvis gillar ATG detta med ökad omsättning.
|
Det här var ju något helt annat än de rörelser i streckprocent på en häst på streckspelen som du faktiskt menade...