Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-16, 11:50   #12
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
Stekel...micke sandlin utgick ifrån 7 veckors sammanställning. Micke sandlin skall ha följt streckprocent rörelser kontra ifall Nybrink tipsat om aktuell häst eller inte. Nybrinks vinnare var i snitt streckat på 57,1 %.
Sandlin uppger att det är många spelare som följer hans tips, därav kurs rörelser.
sandlin pratar om referensgrupp, referenshästar och totaleffekt. Nybrinks hästar skall visst enligt sandlin stiga med 6,1 % en genomsnitts vecka. Beräkningar får stå för honom men jag tror honom. Hur mycket påverkar inte papegojerna på liven. det är bara att följa i vart fall odds rörelserna. TT och SS är stora elefanter o hur mycket påverkar dessa i streck %
För intresserade länkar jag
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=5747
Det måhända, men förmodligen sker det i kombination med att någon av de andra travtjänsterna tankat upp kusen eller övrig info är mer positiv än medel. Speciellt som de har snittprocent så högt som 57,1%. Stora favoriter fungerar som magneter för kollektivet, det är givet sedan 100 år. Att live-rapporterna påverkar oddset ordentligt köper jag, väldigt stor del av omsättningen på andra spelformer som vinnare satsas under de sista minuterna och man kan tydligt se det.

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
Enligt Micke Sandlin (travkonsulten) så kostar Micke Nybrink spelar kollektivet 6 % i ökad omsättning på vad Nybrink väljer att tipsa om, travkonsulten har räknat ut på sitt vis.
Och givetvis gillar ATG detta med ökad omsättning.
Det här var ju något helt annat än de rörelser i streckprocent på en häst på streckspelen som du faktiskt menade...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat