Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-19, 12:48   #40
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
för Gamblersvardag.se då han syns, är intresserad av mycket sport och borde få en chans som rekare. Då han sköter sitt spreadsheet på GV, svarar på frågorna som läsarna ställer så ser jag ingen orsak till att han inte ska får Reka på GV. Självklart ställs det hela i en annan dager om Amrish inte skulle bokföra sina spel eller lägga spel till till felaktiga odds eller på tomtebolag som betway,bettson och liknande.
Jag har följt och flera gånger ifrågasatt Amrish på Expressen, och då har han bättrat sig efterhand.
Tack för det fina omdömet gällade GV förövrigt!
// Hatten

Hatten jag har ett stort förtroende för dig som spelare och jag gillar även GV. Jag har dock väldigt svårt att respektera Amrish (som spelare, känner ju honom inte som person) när jag bla inser detta:

http://www.spreadsheet.se/94957
Här är det någon (inte jag) som har tagit sig tid att bokföra Amrish twitterspel som gäller EM. Nu är detta inte exakt korrekt då det fattas en del spel och de är inte gröna spel.

När det går tungt för en person som är så offentlig som Amrish borde han väl nämna det någonstans. Sammanfatta det osv. Detta då han är väldigt duktig på att framhäva sig själv när det går bra. Men nej. Efter några bedrövliga speldagar lägger han istället på RoK ut en ny rek på Italien - Irland där han istället för att nämna att det gått tungt skriver följande om de senaste dagarna:

"Jag hade redan i min första EM-text varnat för att Holland skulle få det svårt i gruppen och att Tyskland var givna favoriter till att vinna grupp B, så därför måste jag tycka att det var de två mest väntade lagen att gå vidare enligt mig även om det rent odds-mässigt var en skräll att Holland åkte ur."

Jag anser att om man missat alla 8 spel man haft på den dagen så är det direkt vilseledande att skriva som ovan utan att ens nämna de spelen man tidigare under dagen spelat. Speciellt då man under dagar det går bra mer än gärna skriver ut " Kanondag igen 8/9 spel i hamn och formen är kanon"

Detta är bara ett exempel för att förtydliga vad jag menar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hardcourt (+30)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat