Jag ämnar att för privat bruk bygga på min rygglista. Söker därför efter "professionella" fotbollstjänster att köpa in och rygga inför säsongstart på flera ligor (eller om de redan pågår). Små begränsade marknader eller stora spelar ingen roll för mig så länge personen kan uppvisa en stadig positiv historisk ROI till odds som finns hos pinny/asien och inga utstickande linor/odds hos nöjesbolag. Kommer endast att användas för privat bruk!
Inga statistiknissar som bygger sina spel efter en massa stats/tendenser och siffror inbördes och som släpper 10spel om dagen. Utan det ska vara riktiga cappers som följer ligorna och ser matcherna. Kostnaden för tjänsten får helst inte överstiga 100€ per månad så länge den inte är berättigad det. Helst ska det ju vara någon som följer 1-3 ligor bara men gör det
ordentligt.
Två krav har jag bara,
inga sydamerikanska tjänster! och inga specialspel. Utan det är endast AHCP/totals som gäller.
Även inofficiella och privata tjänster är av intresse om ni kan ordna en inbjudan till mig eller dela på kostnaden för er tjänst.
Så känner ni till någon bra får ni hojta till i PM.
De bästa tjänsterna är trots allt de minst kända och som spelas av större syndikat och dessa skymlar folk ogärna med.