Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-27, 16:00   #477
Kiwid10

Kiwid10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
ska inte klaga alls då jag tycker du är en utav de bättre på ishockey men jag måste ge ett tips som jag tycker jag har mycket stöd bakom. att du lirar under 5,5 med 4units och sammtidigt hcp på samma match alltså dif -1,5 med 3unit är osmart då om södertälje gör 2-0 har du redan förlorat ett spel. du vill att dif ska krossa men också att det ska bli under 5,5 talar emot varandra. däremot att du spelat hög på en och låg på en är bättre enlit mej men nu har du ju 3 och 4 units...bara ett tips ingen kritik. värt att fundera över imo. lycka till med spelen och när nhl är igång då jävlar kör vi
Förstår vad du menar, MEN jag tror inte SSK gör mer än 1 mål och då finner jag båda spelen spelvärda. Djurgården får garanterat chans till mål i tom kasse OM de enbart leder med 2-1, 1-0. att spela Djurgården till 1.50 gör jag inte utan finner 3 tiondelar bättre med en alltid fin chans med tom kasse.....Tror inte på direkt kross men vinst med 3-1, 4-1 fungerar bra i mina ögon

Men tack för att du säger vad du tycker och jag "viktar" in med ytterligare en unit på underspelet!!