Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-23, 11:06   #320
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

2012-06-23 19:00SGPT.Gollob (Pol) vs G.Hancock (Usa) . FT 3 1.850

Det här spelet fanns till 2.00 på NB när det släpptes. Jag hade tyvärr ingen möjlighet att tipsa om det då (spelade själv till det oddset). Nu har oddset droppat rejält hos de flesta, men 1.85 är fortfarande OK. Jag skiter i att det är Gollobs hemmabana, han är tyvärr slut som förare. Greg med sina fina starter och förstaböjar är alltid med där uppe.

2012-06-23 19:00SGPC.Harris (Gbr) vs K.Bjerre (Dk) . FT 3 1.850

Bomber är på G, det visade han inte minst senast i Köpenhamn. Har inlett ett samarbete med gamle topp-trimmaren Eddie Bull och skillnaden märks verkligen. Bjerre är ju en vagina av stora mått, det vet ni som följer den här boken. Sist pajade fanskapet mitt lir på Hampel som världsmästare då han mosade ut denne i sargen med brutet ben som följd. Så länge den danske fjollan i grönt fortsätter att åka på Jawa-mopeder känns det sunt att gå emot honom.

2012-06-23 19:00SGPM.Vaculik (Slk) vs B.Zmarzlik (Pol) . FT 2 2.900

Två personliga favoriter hos undertecknad. Båda tillhör den nya generationers kanonförare och det ska bli förbannat kul att se dem i de här sammanhangen. Vaculik är den mer erfarne av de två, men 17-årige Zmarzlik är magisk på sin hemmabana här i Gorzow.

De matcher jag sett honom åka i den polska ligan på hemmabanan har han samtliga gånger sett snabbare ut än de flesta. I går på träningen hade arrangörerna preparerat banan på ett märkligt sett och samtliga förare hade problem att bara ta sig runt i kurvorna. Alla utom en viss Bartosz Zmarzlik, som såg helt oberörd ut. Att han ska stå i ett så här högt odds mot en annan orutinerad förare på sin hemmabana är bara trams. Nästintill coinflip på den här, och det vore förbannat kul om vi fick höra en intervju med den lille polacken. Han låter nämligen väldigt rolig på rösten, frågan är om han någonsin kommer in i målbrottet.

Kom igen puttefnask, ikväll gäller det...
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat