Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-24, 14:34   #1
kentistockholm
 
kentistockholms avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 67


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kentistockholm tippar Fotboll,Baseball, NHL mm


Mitt intresse för sport och spel har väl funnits i mitt liv sen jag var en liten grabb som fick sätta en trippel på Lången på den tiden (25 år tidigare). Jag kan väl inte säga att pengar strömmat in sedan dess. Men erfarenheten har lärt en massor.
Jag kommer hitta dagliga spel, med värde i. Även en match till 1.20 kan det finnas värde i ( så länge laget vinner) Jag kommer trycka mot Fotboll, hockey, handboll, baseball. Spelkassa 200 kr. Jag kommer även har uppehåll då tid(sambo) och lust måste finnas på annat.



Visste ni förresten att Yankees har ett salary cap på ca 195 miljoner dollar. Vad blir det 1,3 miljarder om året. Det kan ju nästan driva en liten stad jue. Även om marknadsvärdet på Yankees är enormt, så måste pressen på dom vara ännu större. Hur spelar jag där? - Nja, bara för att dom är Yankees och har Sabathia som Pitcher, så behöver dom inte ta varje fight han kastar i. Baseball är svårt, men det gör det ännu mer intressantare tycker jag.

Jag försöker motivera mina förslag, men ni får också tåla, att jag lägger mina spel, med min egna magkänsla. Där spelets värde måste tas in i beräkningarna.


Dagens spel Texas rangers vill inte förlora 2 dagar i rad, speciellt på hemmaplan. J Hamilton, kommer göra bättre ifrån sig på plattan idag. 0-5 igår.
Jag ger spelet lite krydda med -1,5 på Texas till oddset 1,80

Vi hörs!

Senast redigerad av kentistockholm den 2012-06-24 klockan 14:41.
kentistockholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat