Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-25, 10:22   #2
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Tjenare.

avd1. JULLE har visat upp sig i två raka starter och vunnit enkelt. Hon tog ledningen i debuten och var aldrig hotad och senast avgjorde hon via en vass slutrunda utvändigt om ledaren. Tuffare motstånd idag och som 87%are ska hon fällas men betänk att detta är en talang under utveckling. KEBNEKAJSE är ganska startsnabb sedan har ju Sandra en ganska bra form för dagen. Det kan bli ledningen runt om, om sandra får bestämma tempot med sin springare. FLIRTIN ALI är inte så tokig i ljusa stunder. Intressant med Johan.

avd2. Här spikar jag DIGITAL DARLING som jag tror hittar spets snabbt och sedan blir man svårslagen. 29% är riktigt bra.

avd3. IDI är en häst som lovade mycket vid segern senast, en häst som kommer göra kusken och ägarna nöjda med tiden. Intrycket är vasst och som 17% är det ett tidigt fynd! Jag kör med några till som jag tror kan göra upp om det.

avd4. Här snackas det om att Redens ska vara klar, kan vara men i mina ögon en häst jag aldrig tidigare sätt vill jag gärna gardera. Framför allt med KING EXPRESS som är ganska kvick ur volten och med klaff kan Erik vara först. TRANS ATLANTIC är väldigt stark och möter ofta tuffare gäng än detta. Pass upp! INGVAR VIKING har en vass speed och känns lite bortglömd idag på 3%

avd1. 4-5-10
avd2. 4 Digital Darling
avd3. 1-3-4-5
avd4. 1-2-9-15
= 96 kr

LD1. 4
LD2. 4
* 100

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2012-06-25 klockan 10:33.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat