Hej vänner. Jag skriver in mina tankar idag sedan får ni gärna fylla på
avd1. Här tror jag mycket på
Play it sam har tidigare varit väldigt trög i loppen men har nu äntligen börjat släppa till lite, dessutom har han blivit mycket bättre sedan de började köra honom barfota runt om. Hästen gynnas av bilstart, var ursäktad senast efter att ha blivit störd till galoppen. Chansspik!
avd2.
Accros the bridge fick aldrig riktigt chansen i v75 senast och gick i mål med gott om krafter sparade. Möter idag lämpligt motstånd och ska normalt ha toppchans att vinna loppet.
Simsala har sätt smällfin ut på slutet, bra slutstöt senast och blir allt bättre i sin amatör regi. Gör säkerligen ett bra lopp igen.
Canon kan en del i ljusa stunder och får agera som skräll idag.
avd3.
Miss Melodi vs är en häst som alltid gör sitt plus lite till. Krigade bra upploppet ner senast och då utvändigt om ledaren blev dock nerspeedad sista biten av en smygkörd och är förlåten för det. Kanske något tuffare idag men eftersom Uffe hoppar upp känns det extra spännande då de trivs som handen i hansken tillsammans
avd4. Öppet lopp men jag nöjder mig med två stycken.
Solberg Moni har en ganska vettig uppgift på pappret om hon skulle sköta sig hela vägen, hon är van mycket tuffare konkurrens än vad hon stöter på idag.
Jenny Best kan vara långt framme här eftersom hon är väldigt startsnabb, hon tog nytt rekord senast och har formen i topp.
avd1. 2
avd2. 6-7-15
avd3. 9
avd4. 3-5
= 12 * 5 = 60 kr
LD1. 15
LD2. 9
* 100
LD1. 6-7
LD2. 9
* 50
Lycka till / Klanke