Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-26, 17:37   #335
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Sådär ja, då var man klar för kvällen. Fem spel och förhoppningsvis +. God lycka!

Ogiltigt spel-ID: 1051499

Riktigt kul match ikväll och jag tror det kommer bli en tät match som avgörs i slutet där Dackarna känns starkare på papperet. G&B Arena kommer sannolikt bli välfylld en kväll som denna och det är ju bra för sporten att åskådarna inte sviker. Hemmalaget har Lindgren i fin form efter fina insatser i GP-tävlingarna som varit och nu ska han bara börja prestera ordentligt i ligan, tycker det finns mer att ta av än han visat så här långt. Jonsson måste också växla upp och ikväll mot bra motstånd så lär ju åtminstone taggningen vara på topp, så fattas bara att maskinerna spinner ordentligt. Hemmamatcherna är så otroligt viktiga att vinna och till 1.80 måste jag testa trots riktigt bra motstånd!

Ogiltigt spel-ID: 1051506

Vad är det egentligen som inte stämmer för Motalasonen JD? Har egentligen inte gjort en enda bra insats på hemmaplan IMO och att det bara skulle släppa sådär? Kanske, men inte troligt. Den yngre brodern Pawlicki gillar jag skarpt och nu när han är nere på reserv så blir det lite enklare för honom att plocka poäng och detta är IMO ett riktigt bra odds på en reserv-H2H på en förare som i dagsläget inte ligger långt ifrån JD. Håller dock ner insatsen något då Pawlicki inte presterat utefter förväntningarna ännu, men det kommer nog. 2.25 är fullt godkänt!

Ogiltigt spel-ID: 1051528

Denna har jag suttit och funderat på fram och tillbaka och tillbaka och fram. Har nu kommit fram till följande. Kråkvilan är en svårbemästrad bana, absolut! MEN Bjerre har historiskt väldigt bra stats i Norrköping och nere på reserven ska han absolut kunna plocka något runt 8-12 poäng ikväll. Kim Nilsson, talangfull är han, men jag håller Bjerre som den bättre av dessa utan att tveka. Dansken är nere i en svacka och inget verkar fungera, men detta är en match som han måste bidra i för annars kan det lätt bli förlust för Indianerna. Bjerre ska vara fav att vinna de båda reservheaten och skulle han göra det tror jag denna H2H är gjuten med ett vinsttecken written all over för tror Kim Nilsson skulle få svårt att svara på det. Han ska ABSOLUT INTE vara dog i denna H2H + att insatsen återfås om de slutar på samma antal poäng. MAXLIR måste detta bli!

Senast redigerad av Overkill den 2012-06-26 klockan 21:21.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat