Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-27, 13:41   #368
Pacman

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

För min del blir det i alla fall två spel, orkar inte köra nåt vinnarspel så slipper man fundera på det

Portugal över 4.5 hörnor till 1.83 hos Bet365, Portugal har ju högsta snittet i EM hittils på 8.75 per match sedan har man ju också 8.25 attempts on target samt 9.25 attempts off target. Så dom skjuter ju en hel del distansskott så att dom inte ska få 5 hörnor verkar osannolikt tycker jag.

Det andra spelet är Pepe får minst ett kort till 2.52 (efter commission) hos Betfair, baserar detta på lite Real vs Barca vibbar som ändå finns i matchen. Förvånar mig inte om han sparkar ner nån Barcaspelare i bara farten.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat